Online jelenlét

Szeretnéd, ha a vásárlóid megtalálnának online is?

Rád is igaz ezek közül valamelyik?

Szeretnéd a weboldaladat naprakészen tartani, rendszeresen új blogbejegyzésekkel jelentkezni.
Rengeteg ötleted és anyagod van, de nincs időd kidolgozni, átnézni, rendszerezni és megjelentetni ezeket.
Szeretnél vállalati Facebook/Instagram/LinkedIn oldalt, folyamatosan frissülő, érdekes tartalmakkal.
Szeretnél saját bemutatkozó weboldalt.
Nincs időd a közösségi oldalaid, csoportjaid moderációjára.
Szeretnél rendszeresen hírlevelet küldeni a feliratkozóidnak, de ezt időhiány miatt mindig halogatod.
Szeretnéd, hogy a vásárlóid rád találjanak online is.
Nem szeretnél lemaradni a versenytársaidtól az online térben sem.

Ha csak egy pontban is magadra ismertél, jó helyen jársz!

Online vállalkozástámogatóként, virtuális asszisztensként azért dolgozom, hogy a Te vállalkozásod még sikeresebb legyen!

 

Milyen feladatokat bízhatsz rám?

 

Online jelenlét asszisztencia
  • a folyamatos tartalomgyártást online felületeidre (weboldaladra, blogodba, közösségi oldalaidra)
  • szövegírási feladatokat
  • közösségi média oldalaid kezelését, moderációját
  • posztok elkészítését és időzítését – akár csak szövegről vagy szövegről és jogtiszta képről van szó
  • hírlevelek készítését és küldését, a válaszok kezelését (ehhez elsősorban a MailChimpet használom, de szívesen megtanulom másik program használatát is)
  • blogbejegyzések publikálását
  • vállalati közösségi oldalaid létrehozását, beállítását
  • egyszerű WordPress honlap karbantartási feladatokat (például szöveg vagy kép frissítése, programok telepítése és frissítése, bejegyzések feltöltése)
  • domain regisztrációt és webtárhely ügyintézést
  • weboldalad szövegezését
  • jogtiszta képek keresését

Nem találod konkrétan azt a feladatot, amiben segítségre lenne szükséged?

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy nem tudunk együtt dolgozni! 
Írj nekem egy üzenetet és megbeszéljük a részleteket! 
Ha esetleg nem tudok Neked segíteni az adott feladatban, elképzelhető, hogy tudok Neked ajánlani valakit! 😉

Azon gondolkozol, hogyan adhatnád át nekem a feladataid egy részét? 

Mennyi időt és energiát igényelne ez a részedről?

Mindkettőnk érdeke, hogy minél kevesebbet.

Mindig igyekszem önállóan dolgozni, felkészülni a vállalkozásoddal kapcsolatban és a konkrét kérdéseimmel keresni Téged. 

Minden megbeszélésünkről feljegyzéseket, összefoglalókat készítek, amiből később tudok dolgozni és ami alapján segítséget tudok kérni, ha szükségem van rá.

Nagyon fontos számomra a kommunikáció, kérés nélkül tájékoztatni foglak a feladatok állásáról! 🙂

Emellett nagyon szívesen megosztom Veled az ötleteimet is! (Abból mindig akad bőven 🙂 )

Mit mondanak ügyfeleim a munkámról?

“Végre valaki a kezébe vette a dolgokat! Hatalmas segítség ez Nekem. A megbeszéltek alapján időzítve posztol, designt rak a nyers tartalomba, tartalmat gyárt, ajánlatot kér, hírleveleket készít, gondoskodik az összes közösségi médiafelületemről.

Pontos, precíz partner, aki ügyel a részletekre, szerződést köt, megosztja szakmai tudását; tudok tanulni Tőle és ami a legfontosabb számíthatok Rá. Ő keres, és nem Nekem kell emlékeztetnem, rákérdeznem, hogy mi van a megbeszéltekkel.

Igazi, projektmenedzser, és ez még csak a kezdet. Köszönöm.”

Sütő Edina
AdventureFlow

5/5

“”Tündivel pár héttel a kezdést követően egy olyan váratlan helyzetbe csöppentünk, amivel eddig nem találkoztunk.

A személyes kapcsolattartás helyett, pillanatok alatt át kellett állni az online térben történő munkavégzésre, de ez nagyon zökkenőmentesen ment.

Egy percet se vesztegettünk. Folyamatosan kommunikáltunk. Küldtük az ötleteket, amit Tündi megvalósított, akár egy FB cikk, akár hírlevél formájában.

Tündi teljes odaadással végzi a munkáját, és minden percben lehet rá számítani.

Csak ajánlani tudom a Vele való közös munkát, mert kreatív, önálló, és nagyon szereti amit csinál, így szívét, lelkét beleadja.”

Katona Annamária
Gondtalan Jövőért

KatonaAnnamaria_GondtalanJovoert
5/5

“Tünde nagyon gyors és minőségi munkát végzett, semmi kivetnivaló nem volt az általa írt szövegben. Csak ajánlani tudom.”

Krisztián
QJob felhsználó

5/5

Milyen költségekkel kell számolnod a közös munka során?

Hogy könnyebben tudj előre kalkulálni, létrehoztam irányáraimat:

Ha például Facebook posztokra van szükséged, akkor az kép nélkül 1.500 Ft/poszt; jogtiszta képpel 2.000 Ft/poszt (~600 karakter).
Egyeztetjük, hogy heti hány posztra gondoltál, milyen témakörben (például terméked népszerűsítése, blogbejegyzésed elérésének növelése stb.). Az ár tartalmazza a poszt továbbosztását más közösség média oldaladon és a moderációt is.

Szöveget 1,5-3 Ft/karakter áron (azaz szóköz nélkül) írok, ez nagyon függ a témától.
Általában előre egyeztetjük a megbízómmal, hogy milyen hosszú szövegre gondolt, min legyen a hangsúly, mi a cél, így te is előre tudsz majd számolni a költségekkel.

Ha például hírlevelet szeretnél küldeni, azt 5.250 Ft-os áron vállalom, ez tartalmazza a hírlevél szerkesztését, formázását, jogtiszta képek válogatását, a leiratkozók kezelését.
Természetesen ha például már megvan a használni kívánt sablon, akkor az az áron is változtat.

Ha esetleg óradíjban állapodunk meg, abban az esetben az időt a Toggl programmal szoktam mérni, ennek segítségével részletes kimutatást tudok küldeni Neked a hónap végén a ledolgozott órákról, illetve természetesen erről bármikor egyeztethetünk. 

Akár havi limitet is megszabhatunk közösen, hogy lássuk, mennyi fér bele az adott időbe.

Az esetek döntő többségében egyébként egyedi árajánlatot szoktam adni, mert nincsen két egyforma vállalkozás, nincsen két egyforma feladat.

Egyéni vállalkozóként dolgozom, alanyi mentesként, azaz fenti áraim bruttó árak (is).

Általában 8 napos fizetési határidővel számlázok, folyamatos megbízás esetén a hónap végén. (Projektfeladatok esetén ez természetesen a projekttől függ.)

Mi garantálja azt, hogy én vagyok a Te embered?

Egyrészt, ha szimpatikus, amit eddig olvastál, az számomra már félig siker! 🙂 Ahhoz viszont, hogy lássuk, valóban tudunk-e közösen dolgozni, találkoznunk kell – online vagy személyesen!

Másrészt, jogi oldalról is igyekszem mindkettőnk érdekét szem előtt tartani:

  • megbízóimmal megbízási szerződést kötök, ebben részletezzük többek között a feladatokat, a határidőket, az elvárásokat, az árat, a titoktartás részleteit
  • adatvédelmi szempontból is rendelkezem a megfelelő szabályzattal, tájékoztatóval, nyilatkozatokkal és nyilvántartással

Szeretnél velem együtt dolgozni?

Ha szeretnél velem együtt dolgozni vagy még több információra van szükséged, akkor vedd fel velem a kapcsolatot:

+36 30 696 6996

kapcsolat@online-asszisztencia.hu